středa 20. dubna 2011

Majáles! Wohoo :)

     A je to tady! Za 2 týdny se v Praze uskuteční můj oblíbený festival na oslavu studenství Majáles. Už se strašně těším, hlavně na Vypsanou Fixu, Fast Food Orchestra a Sto Zvířat. A taky jsem zvědavá, jak bude probíhat ten Majálesový průvod. :D 
     Těm co jsou z Prahy, Brna, Plzně, nebo Hradce stoprocentně doporučuju se tam mrknou! ;) Minulý rok jsem si to strašně užila. Vlastně až na ty tlačenice a fronty všude. Třeba na pivo jsme museli čekat asi třičtvrtě hodiny.. 
     Nevím jak u ostatních měst, ale v Praze se dají do 24.4. koupit vstupenky za 260 Kč a pak se zdraží na 300 Kč. Na místě se budou prodávat tuším za 350 Kč, takže se je rozhodně vyplatí koupit už teď. 

Web Majálesu: přejít



6 komentářů:

  1. v Opavě/Ostravě to není tak velké, většinou jen jedna/dvě super kapely, ale vstup máme po studentsku zdarma=D
    kde jsi byla tak dlouho?=)

    OdpovědětVymazat
  2. Ono to je letos i v Ostravě jo? No měsíc jsem teď nechodila do školy, takže jsem musela dost dohánět a na blog už si neudělala čas. :/ Ale určitě to napravím ;)

    OdpovědětVymazat
  3. my máme Zlatý Bažant majáles, a tiež sa riadne teším!

    OdpovědětVymazat
  4. nevím, jestli je to pořádané jako ta samá akce, ale určitě to je skoro v každém městě, kde je univerzita..=)

    OdpovědětVymazat
  5. Byla jsem v Brně na Majálesu a bylo to úžasné, skvělá atmosféra.Byla jsme na kapelách na které se těšíš a byly opravdu skvělé. Určitě doporučuji :)

    OdpovědětVymazat
  6. Ahoj,máš moc hezký blog...jestli chceš podívej se na můj,a jestli se ti bude líbit přidej se do pravidelných čtenářů...budu moc ráda!
    http://fashion-by-pretty-michelle.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat