úterý 15. března 2011

Domácí vlasová maska na poškozené vlasy a roztřepené konečky

     Asi před třemi lety, když jsem ještě jezdila na letní tábory, jsem se naučila typ na domácí masku na vlasy. Vždycky jsme pořádaly celodenní beauty day a patlaly si na obličej a vlasy všelijaké tvarohy, medy a jogurty. :D K přípravě stačí jen tři základní suroviny. Jeden žloutek, lžíce medu a lžíce olivového oleje smícháte a na vlasech necháte působit 15 minut a poté opláchne. Já jí používám často a ráda a navíc si do ní vždycky kápnu pár kapek rakytníkového oleje. ;)


18 komentářů:

  1. Uděláš mi jí, někdy až k tobě přijdu?:):D

    OdpovědětVymazat
  2. Jasně :D Ale příště přijdu já za tebou. Už jsem u vás nebyla celou věčnost!! :((

    OdpovědětVymazat
  3. Jáj, to je super... vlastním jednu knížku, tam je horda takovejhle návodů na domácí kosmetiku, tuším že tam byl i tenhle (nebo podobnej), úplně jsem na to už zapomněla - tak díky za připomenutí!:)
    Podle mě, tohle je stejně nejlepší, než nějaká chemie - tím myslím jednorázovky, dlouhodobě by to jednak asi dost lezlo do peněz a výsledek by asi potom už taky nebyl až takovej:D
    Každopádně, díky za tip!!!:))
    (bože, co sem to zas vyblila :D :D :D)

    OdpovědětVymazat
  4. :D koberec vypadající jako tráva už jenom kvůli tomu sem si ho pořídila :)

    OdpovědětVymazat
  5. jojo, olej je na vlasech nejlepší, ale takový masky se musej dělat většinou o prázkách:Dten olej z toho dostávám ještě tři dny:Dale blahodárný je to až až!,)

    OdpovědětVymazat
  6. Ano, taky si jí občas dělám, a je to skvělá maska!! :)

    OdpovědětVymazat
  7. Zkusím. :-)
    Máš pěkný blog...

    OdpovědětVymazat
  8. Jé super to musím zkusit,dlouho sem něaký ten "ověřený recept" hledala. Dneska sem si plánovala umýt vlásky tak toto připojím ;))

    OdpovědětVymazat
  9. bojím se, že už bych takovouhle masku nikdy nevymyla z vlasů...:D

    OdpovědětVymazat
  10. Zajimavé, díky za tip. :)

    http://dasdushablog.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  11. Pani to by se mi hodilo rucite zkusim :D a budu te sledovat :)

    OdpovědětVymazat
  12. dobry tip :) urcite vyskúšam :)

    http://katherine-our-generation.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  13. musím vyzkoušet :)

    itsjustaboutfeelings-lalique.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  14. Ahoj, musím zkusit, s roztřepenými vlasy se teď dost potýkám.

    https://kosmetickakarolina.wordpress.com/2015/09/04/jak-se-starat-o-vlasy-v-lete/

    OdpovědětVymazat