úterý 15. března 2011

Blanka Matragi


     Blanka Matragi je moje nejoblíbenější česká návrhářka. Asi před 4 lety jsem byla na její výstavě v Obecním domě k 25. výročí její tvorby. Tady si můžete prohlédnout fotky z přehlídky. Tenkrát jsem těmi šaty byla naprosto nadšená. Tak jsem se rozhodla přidat sem pár fotek. Sice se od reálu celkem dost liší. Když jsem tu nádheru viděla na vlastní oči, nejradši bych to všechno popadla a utíkala s tím domů. :D Oni takové šaty cenově vyjdou i na řádky statisíc ba dokonce milionů.




4 komentáře:

  1. Nice blog, I love your photos :)

    I follow you know, maybe you stop by my blog and take a look? :D

    //Ditte - Denmark
    Glimmer Glam

    OdpovědětVymazat
  2. Blanka je úžasná, hrozně se mi líbí její modely♥:)

    OdpovědětVymazat
  3. Nádherné sú
    http://bubik-bubak.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat