neděle 13. března 2011

Fashiondays

     Tento článek je určen pro ty, kdo zatím ještě neslyšeli o webu Fashiondays (přejít). Po registraci zde naleznete slevové kampaně na oblečení od různých známých značek jako např. Ed Hardy, Dior, Calvin Klein, Victoria's Secret, Dolce & Gabbana, Tommy Hilfiger, Gucci, Valentino, Guess, atd. Dají se tam vybrat opravdu pěkné kousky s někdy až 80% slevou.
     Zboží můžete zaplatit kreditní kartou nebo na dobírku a doručovací doba býva většina kolem 3 týdnů. Asi jedinou nevýhodou zůstává vyšší poštovné, které činí 120 Kč. Můžete však využít doporučení kamarádům. Pokud se zaregistrují díky pozvánce, kterou jste jim poslali, připíše se Vám na účet sleva 100 Kč.
     Já už jsem si ze dvou super kampaní objednala podprsenku od Venus Victoria na které jsem ušetřila 800 Kč a peněženku Something special se slevou 1200 Kč. Mělo by to dorazit přibližně do dvou týdnu, tak pak podám zprávu.

Fashion Days

10 komentářů:

  1. skvělý článek :)
    Vážně dík! Utíkám se registrovat :) na čekací listinu :D

    OdpovědětVymazat
  2. jéj díky za tip :)už jsem se zaregistrovala :)
    hurrá, jsem tvůj 2.follower :)
    a jinak jsme na tom stejně, taky jsem začala blogovat teprve teď v beřznu ;)

    OdpovědětVymazat
  3. Tak to jsem ráda, že má článek úspěch. :)

    OdpovědětVymazat
  4. juj dakujem za komentar, jasne, uz ta sledujem :) budem sa tesit na tvoju dalsiu navstevu na mojom blogu :) Anazuz

    OdpovědětVymazat
  5. Fashiondays mám, zatím sem si z tama ale nic neobjednávala :-) Máš moc pěkný blog!

    OdpovědětVymazat
  6. jojo fashion days...většinou se mi tam nic nelíbí..když sem vstoupila objednala sem si jen drobnost protože sem měla slevu 200,-..dneska sem si objednala balerínky za 149,- protože sem měla zase slevu kterou sem dostala..:D..takže asi tak..

    OdpovědětVymazat
  7. Přesně. Taky jsem tam měla ještě slevu 300 a je pravda, že u těch dobrých značek jsou hezké věci buď stejně pořád mimo mojí cenovou relaci a nebo jsou levnější, ale zase bych si je nekoupila. Ono to chce mít štěstí a natrefit na dobrý kousek. ;)

    OdpovědětVymazat
  8. děkuji za komentář :) také jsem už přemýšlela nad tím něco si tam objednat :)

    OdpovědětVymazat