neděle 13. března 2011

Jak na šperkovnici

     Dlouho jsem řešila skladování korálků,  náhrdelník, řetízku, apod. Hrozně mě otravovalo věčné vymotávání spletenců a tak jsem začala uvažovat nad koupí šperkovnice. Bohužel jsem zjistila, že taková šperkovnice není úplně levná záležitost a mně se za ní nechtělo utrácet moc peněz. Tak jsem zkoušela vygooglit nějaké typy kde pořídit levnou šperkovnici.
     Odpovědi se mi dostalo v jednom videu na youtube (přejít), které mě inspirovalo. Tak jsem se vydala do Hornbachu pro plastový organizér a po dlouhém hledání jsem skutečně s jedním odcházela domů. Vnitřek si můžete přizpůsobit díky plastovým destičkám, které vytvoří jednotlivé přihrádky. Ale jak můžete vidět ve videu, dno krabice se dá polepit barevným papírem, aby výsledek skutečně připomínal šperkovnici. Tak zase přidávám fotky pro představu.

2 komentáře:

  1. Jedna z mojich naj kamošiek sa volá veronika černá to je sranda že á v česku menovkyňu veroniku černú :)

    OdpovědětVymazat
  2. No v Česku jich je hodně, ale nedávno jsem byla na zájezdu do Anglie společně s nějakou školou ze Slovenska a taky mi říkali, že jejich profesorka na chemii je Veronika Černá :D

    OdpovědětVymazat