sobota 12. března 2011

Vyrobte si vlastní outfit v H&M Fashion studio

     Pamatujete si takové ty panenky s vystříhanými papírovými oblečky? Každý kus oblečení měl několik ohýbacích růžků, pomocí nichž se připevnil k panence a daly se tak vytvářet různé kombinace. Já jsem tuhle hru ve školce strašně milovala a byla jsem schopná si s tím vyhrát snad i dlouhé hodiny. Ty časy už celkem dávno pominuly.
     Nedávno jsem však náhodou natrefila na jednu zajímavou aplikaci na webu H&M pod názvem Fashion studio (přejít). Můžete si zde vybrat modelku a na tu pak postupně "navlékat" oblečení podle svého vkusu. V postranním sloupku najdete ceny za jednotlivé kusy oblečení. Výsledek si můžete prohlédnout zepředu, zezadu a dokonce i detailně jako portrét.
     Po vyzkoušení prvního outfitu mě to tak chytlo, že jsem jich udělala ještě asi dalších dvacet. Strávila jsem nad tím asi 3 hodiny a tak jsem se rozhodla, že si to přece nemůžu nechat pro sebe. Pro představu přidávám jeden z looků, který jsem dala dohromady.

Žádné komentáře:

Okomentovat